Sunday 9 June 2013

Kenapa GLAM??

Saya tahu bila dengar saja haiO ramai yg mengeluh...Mungkin kerana pengalaman lepas, kerugian mencecah 20k, 24k dsb..Tak terkecuali saya. Serik terlibat dalam MLM kerana leader yg seperti mementingkan keuntungan dengan mencari downline semata-mata tanpa menunjuk ajar 'kami' yg baru nak berjinak-jinak dgn bisnes..TETAPI tiba2 fikiran saya berubah apabila melihat  satu persatu kawan saya berjaya dalam bisnes ini. Di sini saya ingin tegaskan bahawa PRODUK TIDAK SALAH, malah SYARIKAT juga TIDAK SALAH..Tapi mereka yg ingin mengejar kesenangan diri sendiri semata-mata.Saya mengambil HANIS HAIZI sebagai idola kerana beliau juga merupaka 'LONE RANGER' yg berjuang sendirian tanpa tunjuk ajar leader dan akhirnya beliau berjaya.Produk yg dijual sama sahaja dengan ANDA termasuk SAYA. Tapi kenapa beliau boleh BERJAYA???
CDM HANIS HAIZI dalam majalah HIJABISTA

Bezanya adalah kerana beliau memiliki 'BISNES PLAN' yg memang 'SUPERB' dan ia dikongsi bersama dengan bisnes2 partner, maka terwujudlah GLAM..Daripada 'LONE RANGER', sekarang GLAM telah dikembangkan ke seluruh negara.Sebut saja GLAM semua orang dh tahu betapa hebatnya group ini.
GLAM DI SELURUH NEGARA

Kami di GLAM ibarat seperti adik-beradik, kawan akrab atau saudara-mara..Anda tidak akan dibiarkan terkapai-kapai keseorangan.Ada masalah??Whatsapp je, terus ada jawapan. Tak kira la dia tu leader kita ke bukan. Asalkan namanya ahli GLAM..YOU ARE NOT ALONE..Kita kaya sama-sama ok..Bagi yang baru dengan bisnes online, kami diajar dari a-z, daripada nak update status kat fb, nak set up blog, smua diajar secara percuma.. Interesting bukan??

BLOGGING CLASS

Haaa, tu la cakap tak caya.. Kita tinggal bagi komitmen je dan istiqamah. Jangan hangat-hangat tahi ayam...
Now, I know that i'm in the right group. Syukur alhamdulillah..
THANK YOU GLAM..(special dedicated to my leader Aine Huzaimee..tq yg)
Kalau ada pembaca blog fadmuhamad.blogspot.com yg interested nak join kami di GLAM, just pm atau sms saya di 01124376550..Nasihat dan rundingan percuma menanti anda.

No comments:

Post a Comment